Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, August 4, 2011

PAS mahu GULINGkan Anwar, Najib kene FITNAH

Melihat kepada beberapa kejadian/isu sebelum Setiausaha Agung PAS muncul dengan khayalan wujudnya 'gerakan dalam UMNO utk gulingkan DS Najib', kita boleh merumuskan ianya adalah satu perancangan rapi dari PAS sendiri.
 
Umum mengetahui bahawa pimpinan PAS bukan berminat sangat dengan Anwar Ibrahim. Hanya Mursyidul Am PAS yang bermati-matian mempertahankan ANwar Ibrahim. Lebih2 lagi pengaruh Anwar dalam PAS melalui geng Erdogan semakin luas.
 
PAS budak suruhan PKR
 
Sebenarnya ramai kalangan pimpinan PAS tahu bagaimana Anwar melebarkan sayap politik nya menggunakan kekuatan PAS sehingga kuatnya PKR. dan sehingga kini pun PAS masih dianggap budak suruhan PKR.
 
Pernahkah kita tertanya kenapa Anwar tidak mahu terlibat secara langsung sebagai Presiden PKR ? jawapan nya mudah, sebab PAS TAKDE OTAK. Meletakkan proksi iaitu isteri dan anaknya menerajui PKR, Anwar akan lebih mudah utk mengatur gerakan utk menguasai pimpinan PAS dengan meLABELkan diri nya bukan hanya milik PKR tetapi adalah milik Pakatan Rakyat (PR).
 
Tanpa PKR, PAS sudah dominan.
 
dan yang paling ketara ialah bagaimana Anwar memanipulasikan PAS dengan meletakkan calon2 PKR dikawasan putih dan kelabu manakal PAS diberi kerusi2 hitam, milik UMNO. Sudah tentu PAS akan alami kekalahan sedangkan PKR kenyang dgn kerusi yang mempunyai peluang yang lebih cerah.
 
Bayangkan tanpa PKR, sydah tentu ketua Pembangkang milik PAS dan beberapa negeri sudah tentu milik PAS terutamanya Selangor
 
Sedangkan PKR menampilkan calon2 tangkap muat dan tiada kelayakan sehingga tumbangkan kerajaan negeri Perak disebabkan ADUN PKR keluar parti.
 
Masa sudah tiba utk PAS bertindak.
 
Kini adalah peluang terbaik PAS untuk mengendurkan pengaruh Anwar sebelum PRU13. Dgn kes mahkamah liwat II dan terbaru video seks dengan pelacur cina terus menjejaskan imej Anwar dan pembangkang, KULI diangkat sebagai alternatif Ketua pembangkang dan PR jika sesuatu berlaku kepada Anwar.
 
DAP tampak memberi sokongan moral kepada PAS. Dan projek GULINGkan Anwar dan PKR, 'parti sampah' akan diteruskan.
 
Inilah kisah sebenarnya - PAS dan DAP mahu terus dominan dalam Pakatan Rakyat tanpa Anwar & parti sampahnya PKR.
 

No comments:

Post a Comment