Minda Hijrah Headline Animator

Friday, July 29, 2011

Zalim, Kejam, Yahudi - POLIS mangsa serangan politik JAHAT Pembangkang

Beginilah layanan pembangkang terhadap Polis. Langsung tidak menghargai kerja dan jasa Polis dan anggota keluarga mereka yang berkorban menjaga keamanan negara. 

Bila susah, pandai pula mereka buat laporan dan aduan kepada Polis. Tapi tuduhan dan maki hamun yang dihamburkan kepada Polis begitu teruk sekali.

Apa perasaan anggota keluarga mereka ? setiap kali anggota Polis keluar dari rumah utk bertugas, belum tentu diri mereka pulang bernyawa.

Ini lah perangai sebenar pembangkang dan penyokong mereka. Mungkin pembangkang lebih teruk dan jahanam apabila diberi kuasa kelak. 

Sebenarnya ini adalah Agenda YAHUDI pembangkang memburukkan anggota keselamatan negara.

Fikir-fikirkan lah ...

Balas dendam ? Setelah dia didapati bersalah kerana MENGGIGIT POLIS. Dia yang ganas dan kejam terhadap Polis.

Dah terbukti Mat Sabu berbohong apabila Polis mengeluarkan rakaman bahawa Land Rover Polis tidak melanggar beliau
Maki hamun terhadap Polis. Lebih kejam dari Yahudi dan Israel ?

Paling GILA, fitnah terhadap POLIS CUBA BUNUH ANWAR



 

3 comments:

  1. Jangan Maki hamun dan marah pada Polis, nanti kalau Tian Chua, Mat Sabu ke sesiapa je kemalangan ngeri di jalan raya dan mayat tersepit, siapa yang nak keluarkan kalau tidak POLIS???

    ReplyDelete
  2. aku memang penyokong kuat BN apatah lagi ahli UMNO, tetapi dalam hal polis di makihamun dan dicerca oleh pihak pengkhianat sialan ini kekadang mahu juga aku menyokongnya, fasal polis2 ni berada dibawah kementerian menteri lembik kecut telor. geram sungguh aku dengan menteri dia orang ini, mentang2 silembik ini adalah sepupu najib bin razak. manakan tak geram
    kita dibuatnya, pelbagai pihak ngo, persatuan,
    orang ramai yang minta dia bertindak kepada pengkhianat negara ini tapi senyaap begitu sahaja..kesihan sungguh saya kat polis2 malaysia

    ReplyDelete
  3. geng 3 A...anuar,azmin,ambigga..cita2x hanya tinggal cita2x...=)..

    ReplyDelete