Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, April 14, 2011

Memang RPK tidak FITNAH, hanya sekadar Penyampai FITNAH.


Dalam temubual dengan pengendali blog Malaysia-Today, Raja Petra Kamarudin (RPK) mendakwa bukan beliau yang membuat tuduhan tentang penglibatan PM dan isteri tetapi menerima maklumat dari orang lain.

Memang selama ini pun bukan RPK yang buat FITNAH itu. Tugas RPK dalam isu ini adalah untuk menjadi Penyampai Fitnah melalui Akuan Bersumpah (SD) .. macam tugas Penyampai Berita. 



Menurut RPK lagi, Polis DiRaja Malaysia yang TIDAK FAHAM apa yang terkandung dalam 'Akuan Bersumpah" yang dilakukannya.

Itu pun lu orang tak faham ka. RPK nie Spin Master nombor 2 selepas Anwar Ibrahim.

Penjelasan RPK - http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/no-holds-barred/39695-now-that-the-shit-has-hit-the-fan



7 comments:

  1. dah selesai,DS Najib tak ada apa2 nak risau lagi.Nama dia berseh kerana itu semua perbuatan musuh2 politik dia nak menjatuhkan UMNO.

    ReplyDelete
  2. RPK memang kaki pembohong sejak dari lahir. Hairan bagaimana dia boleh lepas lari ke ostrolia

    ReplyDelete
  3. Biarlah dia duduk dekat Australia tu orang macam RPK ni menyemak aje...he and his gang a Menace to society.

    Di Down Under dia boleh main BOOMERANG....sekarang itu BOOMERANG sudah kena balik dekat dirinya dan DSAI maka keluarlah konspirasi sebenarnya adalah MEREKA sendiri.

    SO "MALAYSIA TODAY" BECOMES "MALAYSIA DOMESDAY" The End is Near .

    ReplyDelete
  4. INI LAH MASA NYA.... UTK KITA BERSATU SEMULA..... BUANG YG KERUH AMBIL YG JERNIH.... HIDUP BN - UMNO DAN SELAMA LAMA NYA..... "ALLAH" SWT.... SELAMAT KAN RAKYAT MALAYSIA..... "INSYALLAH" "AMIN"..... YA "RABILLALAMIN".....

    ReplyDelete
  5. Pastu UMNO ka.BN ka..PKR ka..DAP ka..memerintah..rumah urut semua tumbuh cam cendawan..barang keperluan still naek harga..projek umah semua untuk orang kaya ja mampu beli..buat umah bantu rakyat miskin..kat parking tengok orang miskin pakai Alphard,Caldina..orang yang betol-betol miskin..tak dapat umah bantuan..Dasar memang cantik...Pelaksanaan still poor..tak kisah sapa memerintah..yang penting rakyat terbela..peace..just my 2 cents..this is what happening in my town..

    Ya Allah...kurniakanlah kami pemimpin yang betul-betul membela nasib rakyat malaysia tidak mengira agama dan bangsa..semoga aman dan makmur hendaknya..semua yang buruk datang dari kami ya Allah..dan yang baik dariMu..amin

    ReplyDelete
  6. BOLEH CAYA KE,SEMUA TU PUTAR ALAM.....

    ReplyDelete
  7. Bukan senang nak menyenangkan semua orang. Kalau nak komplen aku pun nak tapi kalau parti PR memerintah dpt ke selesaikan masalah aku takut lebih teruk lagi dari yg ada. Jadi untuk mengelakkan dari yang dikejar tak dapat yg dikendong keciciranbaik aku sokong parti yg sedia ada.

    ReplyDelete