Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, April 19, 2011

Datuk Trio bakal didakwa di Mahkamah ?



Berita melaporkan bahawa Datuk T  yang didakwa merujuk kepada TS Rahim Tamby Chik, Datuk Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim mungkin didakwa di Mahkamah atas tuduhan yang berkaitan pita rakaman aksi seks yang dikaitkan dgn Anwar Ibrahim .

"Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah). -Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Datuk Acryl Sani Abdullah Sani

Ada laporan yang menyatakan pengakuan Datuk Eskay Abdulah yang hanya beliau sebenarnya Datuk T. Berbeza dgn pengakuan yang dibuat oleh TS Rahim Tamby Chik ketika sidang media pendedahan isu ini bahawa Datuk T merujuk kepada Datuk Trio.

Sebenarnya ramai yang ternanti-nantikan siasatan berkaitan pelaku dalam video tersebut.

3 comments:

  1. TAKUT APA WAHAI DATUK TRIO, DALAM SEKSYEN TU BUKAN BOLEH HUKUM BUNUH PUN, TAKPA AKU P JAMIN HAMPA DI MAHKAMAH, ITU KECIL SAJA, ANAK HARAM JADAH TU BICARA PUN BOLEH TUKAR HAKIM, TAK DAK LAGI DALAM SEJARAH MALAYSIA OKT TUKAR HAKIM, INILAH AL JUBURITTT ANAK HARAM JADAH, CELAKA MANUSIA ATAS MUKA BUMI ALLAH, HARAP PEMBALASAN ALLAH MAHA DAHSYAT KE ATAS ANWAR BIN IBRAHIM

    ReplyDelete
  2. Pertembungan antara menegakkan kebenaran dan membenteras kemungkaran VS Undang2 ..Agak2 mana yang benar.[Undang2 lebih condong dengan ideologi barat dari Islam....perlu di ingat]Kembali lah kepangkal jalan..AQ.

    Gunakan akal yang dikurniakan..kerana Allah juga didalam AQ ..mengarahkan manusia berfikir dan memikirkannya.Jangan samapai akhirnya kita menzalimi diri sendiri.

    WALLAHUWA'LAM

    ReplyDelete
  3. manusia ni memang suka buat kerja durjana. Allah berfirman, nabi melalui hadis. Nih.. hakim dengan fatwalah, undang2, garis panduan dan macam2 hukuman yang direka didunia untuk manusia sejagat konon.. Weiii... kalau iblis tu dah kerjanya menghasut, itu memang janji dia dengan allah.
    Kita nih manusia pula apa janji kita??? takan ikut perjanjian iblis dengan menghasut dan melalaikan sesama kita???? PODAHH...

    ReplyDelete