Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, August 16, 2011

JAIS acting like Gestapo, kata Chauvinis DAP dan PAS terus bertakbir !

Bila kita cakap DAP anti melayu dan anti Islam, ramai kalangan kita tidak percaya hanya kerana dendam politik. Sedangkan telah terang dan nyata bahawa cucu cicit komunis ini hanya berpura-pura baik dan memperkudakan rakan lain seperti PAS dan PKR.
 
Si tua kutuk Chen Man Hin bekas Pengerusi DAP yang kini Penasihat Seumur Hidup DAP mengeluarkan kenyataan bahawa JAIS berlagak seperti Gestapo dengan memecah masuk gereja. Kenyataan ini pula di pautkan oleh chauvinis DAP Lim Kit Siang dalam laman blog nya.
 
Apa kata Chen Man Him,
 
JAIS should open minded and not act like Gestapo armed of UMNO. Since when did the constituion allow an organisation to barge into relegious buliding (church, temple)  and in the name protection of Islam.
 
PAS dan PKR sudah tentu bertakbir 'Allahu Akbar' sebaik sahaja mendengar kata-kata dari chauvinis DAP ini. Sedangkan pihak JAIS telah mengeluarkan kenyataan bahawa TIADA SERBUAN atau PECAH MASUK berlaku. Ini DAP berani nyala api berbaur perkauman dan keagamaan untuk membakar hati umat Islam Malaysia?
 
Bayangkan lah kalau pakatan pembangkang yang majoriti dikuasai oleh DAP diberi peluang memerintah Malaysia ? Sedar la sikit tipu daya puak chauvinis DAP ini.
 
DAP sudah tentu dan sah anti Islam - Kenapa mahu undi mereka dan rakan2 mereka lagi ?

No comments:

Post a Comment