Minda Hijrah Headline Animator

Friday, October 5, 2012

MB Selangor : Azmin Ali Perlekeh Setiausaha Agung PAS

 
Azmin menjawab komen pengikut twitternya @hisomudin yang menulis "@AzmiAli : Mustapha Ali dakwaan kenyataan YB akan mengelirukan rakyat berhubung MB Selangor. Kenyataan beliau lagi mengelirukan! Just my opinion!"
 
Lalu dibalas Azmin dengan sindiran " @hisomudin : Faktor usia menyebabkan beliau keliru dan cepat melatah"
Tulisan di twitter antara @AzmiAli dan @hisomudin dibuat pada 2 Oktober dan dilaporkan Agendadaily hari ini.
 
Semalam Mstar yang memetik sumber Hakakahdaily melaporkan Setiausaha Agung PAS menegur sikap pemimpin Pakatan Pakyat (PR) yang suka membuat kenyataan peribadi yang tidak dibincangkan bersama PR.
 
Beliau merujuk kepada kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor, Shuhaimi Shafiei dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.
 
"Kenyataan pertama yang dibuat oleh Ketua Penerangan PKR Selangor sebelum ini, Shuhaimi Shafiei yang berkata, 20 pemimpin PKR akan menyertai Kabinet.
 
"Yang kedua hari ini, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dilaporkan media sebagai berkata, seolah-olah Selangor akan mendapat MB baru.
 
"Ini juga tidak pernah kita bincangkan dan bakal memberikan implikasi negatif," kata Mustafa.
 
Ramai yang berpendapat kenyataan Shuhaimi itu mewakili kem Azmin, malah blog gelagat Anwar menyifatkan, "Shuhaimi Shafie sebagai 'ROBOT POLITIK' Azmin"

 
Portal agendadaily juga turut melaporkan kenyataan twitter Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohamad Akin yang diretweet Azmin yang menyindir Setiausaha Politik Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Faekah Husin.
 
Sebelum ini, Faekah sering disebut-sebut sebagai 'musuh' kepada kem Azmin Ali.

No comments:

Post a Comment