Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, April 13, 2013

TERKINI - 100 ahli PKR Permatang Pauh keluar parti

Sebentar tadi di TV3 melaporkan seramai 100 ahli PKR keluar parti di Permatang Pauh kerana rasa tertipu dengan MP mereka, Anwar Ibrahim yang langsung tidak menjalankan tugasnya.

Memang itu yang telah berlaku. Anwar Ibrahim hanya sibuk berceramah - maki hamun kerajaan siang malam. Anwar Ibrahim hanya ada masa untuk 'anak-anak ikan' yanhg dia terkammmmm!

Kalau gitu, mana ada masa utk rakyat? Makan gaji buta. Siang Malam tipu rakyat !

Lagi mau sokong ka? Ingat Rakyat bodo ka?

3 comments:

  1. alhamdulillah mereka dah sedar anda bila lagi?

    ReplyDelete
  2. Sapa undi si bapak gay ni sama2 tanggung dosa.. kekekeke! undilah BN!

    ReplyDelete
  3. UMNO = itu Pati untuk penyatuan orang2 MELAYU yang beragama Islam.
    MCA = itu wakil untuk orang cina
    MIC = itu pati untuk orang India.

    UMNO ITU bukan pati Najib atau Muhidin saja ia untuk masyarakat Melayu keseluruhnya.Aku tak pahamlah orang melayu banyak yang menentangnya dari dulu.Aku percaya banyak orang Melayu sekarang keliru dengan perkataan UMNO itu. Mereka pikir pati itu untuk Najib dan ahlinya sahaja. Buka Mata kamu orang Melayu seluruhnya BESAR-BESAR. UMNO pati mewakili untung nasib masyarakat orang Melayu . SEKARANG BERAMAI-RAMAILAH KITA KEMBALILAH KEPADA UMNO semoga bangsa kita menjadi semakin kuat,maju dan dihormati .Hentikan membenci pati YANG memperjuangkan hak dan kelangsungan anak cucu kita. Ayuh semua bangsa ku kembali semula kepangkuan UMNO. Sokong dan menangkanlahnya bersama-sama………..TAKBIR...Amin.

    ReplyDelete