Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 12, 2015

Eric Pauksen hina Islam - Sila Ambil Tindakan !


1. Sudah tersebar di laman media sosial tentang penghinaan terhadap amalan umat Islam oleh pemimpin PKR yang bernama Eric Paulsen yang disokong oleh pimpinan DAP. Ini menimbulkan kemarahan dikalangan orang Melayu khususnya umat Islam Malaysia kerana tindakan berani pemimpin PKR memperlekehkan ajaran Islam. 

2. Ramai dikalangan tokoh pembangkang dari DAP & PKR menyokong tindakan Eric Paulsen atas nama kebebasan bersuara dan kritikan bebas. Manakala PAS sebagai sekutu mereka dalam pakatan pembangkang hanya mendiamkan diri sahaja. Hanya ada satu kenyataan dari anak Presiden PAS yg menyelar tindakan Eric Paulsen. Tiada bantahan dari Mat Sabu mahupon Khalid Samad ataupon dari Mahfuz Omar. Mereka lebih takut hilang undi dari takut kepada Allah dgn menjual nama Islam utk mendapat kuasa politik.

3. Keresahan dan kekacauan jiwa umat Islam yg memperlihatkan banyaknya penghinaan terhadap ajaran Islam oleh pimpinan parti pembangkang hanya akan dapat dipulihkan JIKA tindakan undang-undang diambil. Pelampau agama dari PKR & DAP ini akan terus sentiasa menyerang Islam jika tiada tindakan diambil. Kita merasa sedikit kelegaan dengan jaminan pihak Polis bahawa perkara ini akan disiasat dibawah Akta Hasutan. Namun begitu, rakyat Malaysia berpandangan bahawa ISA adalah jalan terbaik memandangkan kesalahan yang dilakukan sudah melampaui batas.

4. Jangan biarkan insiden ini terus berlaku tanpa sebarang tindakan. Tahap kesabaran umat Islam ada hadnya. Manusia tidak dapat lari dari sikap marah dan tindakan spontan yg tidak dapat dikawal.

5. Pihak berkuasa jangan berdiam diri sahaja. Ajaran Islam dihina. Kami tuntut keadilan. Jika perkara serupa berlaku di zaman Tun Mahathir, Eric Paulsen mungkin sudah berlabuh di Kamunting bagi mencuci kepala otaknya yg kotor dan menjijikan.




2 comments:

  1. makin parah dah cara bukan Islam menyerang dan menghina Agama kita..
    Macam mana tak berlaku pergaduhan kalau manusia2 kafir laknatullah ini terus menerus menghina kita.

    Duduk di negara ini sbg pendatang tp lagak mcm raja. Inilah kafir laknatullah Cina yg sedang tatang oleh dua2 belah parti..UMNO dan PAS.. paling bahlol ialah PAS sbb turun darjad HUDUD Semua demi cina2 babi ini.

    So skrg apa tndakan?

    ReplyDelete
  2. Kita sbg. NEGARA ISLAM tak patut asyik APOLOGETIK & TUNDUK-mcm-KULI pd. si puak EKTREMIS/PENGGANAS KAPIRDAJAL ANTI-ISLAM termasuk yg. mcm. PENGGANAS loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen dan kit-SIAL KANGKANG BABI! Sampai begitu kurang ajaq asyik MENGHINA ISLAM, Al-Quran dan Hukum HUDUD, serta para ULAMA dan MUFTI kita yg. digelar PORKsen sbg. 'ANJING' yg. "BARKING mad" - dan juga KPN yg. diFITNAH tindakannya berkaitan UMNO kononnya, harus SAMAN PENGGANAS PORKsen ni BERJUTA!

    Si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya spt. loyar LONGKANG BANGKAI BABI PORKsen ni juga nak ambil kesempatan nak jadi 'hero' KEPARAT kebebasan-"free speech"-SAMPAH Barat-Zionis, di mata Dunia Barat-Zionis, apalagi dgn. insiden Paris, yg. disyaki dirancang si ISrael/NATO, utk. terus menjtuhkan Islam/umatnya termasuk di Eropah/Barat!

    Kan Dunia Islam dan ramai pemimpin Islam-LIBERAL dok asyik TERUJA mcm. si PEMBODEK-BANGANG memanjang - dok SEMBAH-mcm-si-KULI, "hak asasi kesamaan-kebebasan tanpa-batasan/demokrasi"-SAMPAH si MUSUH ISLAM dari Barat-ZIONIS dan ejen-ejennya dari si DAPBANGKAI/PKRSODOM: sedgkan si Barat-ISrael boleh asyik MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam dan MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. berterusan, termasuk di Palestin, Iraq, Syria, Afghanistan, Nigeria, Mali, Afrika Tengah, Guinea, Kenya, Somalia dsbnya! Dasar si HIPOKRIT-puak-syaitan termasuk UN/ICC-ICJ-INTERPOL dsbnya yg. disyaki diKUASAI si Barat/NATO- ZIONIS!!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete